Vágjuk ki őket (Nottingham Forest – Arsenal)

Még ha ez nem is ígérkezik tűl egyszerűnek. Wenger ugye 3 meccsre repült, igaz csak a lelátóig, ennél viszont sokkal nagyobb probléma, hogy a gálakezdőnk fele továbbra is a gyengélkedőn van. Az elmúlt években megszokhattuk, hogy az FA kupában jóval erősebb kezdőket szokott felrakni az Öreg, mint a Ligakupában, ma viszont a sérülések és az egyre sűrűsödő játéknaptár miatt az idén már jól bejáratott Carabao/EL vegyes fog kifutni. (Az összes eddig szerepet kapó U23-as játékos ott volt az utolsó edzésen, egyáltalán nem lenne meglepő, ha közülük páran nem csak a padra, hanem egyenesen a kezdőbe is bekerülnének.) Sőt, még a friss igazolás Konstantinos Mavropanos is részt vett a tréningen, őt viszont nem igen csodálhatjuk majd meg, a legfrissebb hírek szerint még ebben a hónapban kölcsön adjuk a Werder Bremennek.

A Foresttel tavaly szintén összefutottunk, akkor a Ligakupa korai szakaszában, viszont velük kapcsolatban a futballpályán azóta kb. semmi nem változott. Tavaly nyáron hiába estek át egy tulajdonosváltáson, ugyanúgy a Championship középmezőnyében nyomják a sárdagasztást, ahol sem a playoff, sem a kiesés veszélye nem fenyegeti őket. Az új főmufti egyébként az Olympiacos tulaj, görög hajómágnás Evangelos Marinakis lett, akit nyáron még a debreceni focicsapat megvásárlásával is hírbe hoztak, viszont ennél sokkal hangzatosabb hír volt vele kapcsolatban, hogy bundázás gyanúja miatt további 27 érintettel bíróság elé kellett állnia Görögországban.

Mondjuk azért egy lényegi változás mégis történt a keretükben, hisz megszabadultak a Lordtól, akinek Rosenborg játékosként most épp az egész világ Norvégia hever a lábai előtt. A másik ex-Ágyús, Henri Lansbury sem tagja már a keretnek, ő jelenleg a Steve Bruce-féle Aston Villával igyekszik kiharcolni a PL-be történő visszajutást. Egyedül Armand Traoré maradt ott a keretükben, mint korábbi Wenger-tanonc.

A Wenger-mentes, felforgatott csapat ellenére szerintem mégis tovább fogunk jutni, viszont amit minden FA-kupa meccs előtt szokás leírni, az most halmozottan igaz: az újrajátszás kurvára nem hiányozna. Januárban legrosszabb esetben akár 9 meccsünk is lehet, ami azért a decemberi hajtás után már a csapat legellenállóbb szervezetű tagjait is megkezdené. Rekorder címvédőként elég cink lenne a 64 között kipottyanni, ezért ma csupán annyi teljesüljön, hogy a lehetőségekhez képest mindenki a saját helyén játsszon és akkor talán nem fogjuk lekaparni a falat, mint a legtöbb EL és Ligakupa meccs után.

TV: Sport2, 17:00

 


  • titok84

    Azt olvasom, hogy a Szentek sokallják TO-ért a 25M-t, és ő sem szaladna el több játékért, mert itt a fizu is jobb. De folyik az alkudozás.

    • BVick

      Szerintem fogadjunk el 22t, es 1 evig fizessuk a fizuja felet, meg igy se lenne rossz bolt 🙂

    • Trollséne

      Mi viszont lehet, hogy nem leszünk restek kifizetni Jonny Evansért ugyanezt az összeget.

  • Trollséne

    Közben egy újabb 2018-as tippem ment a kukába, az LA Rams-nek eddig tartott a PO. #köcsögKroenke

    • ZERO_L

      azért ilyenkor kevésszer példálóznak Kroenke “amerikai csapataival”, ez csak akkor érv mikor éppen szarok 😀

      • Trollséne

        jah, az elmúlt pár évhez képest a Nuggets és az Avalanche is kimondottan nagyot megy eddig, de legalább a Colorado Rapids nem hagyta cserben, ők megmaradtak szarnak 😀

  • Trollséne
    • ZERO_L

      totál B csapat, erre még ráfázhatunk

      szegény Nelsonnak megint ezzel a falábú TO-val kell valamit alkotnia, már előre sajnálom a srácot

    • Mityu

      Miért kell ezt a formációt erőltetni, amikor nemhogy 5, de még 4 épkézláb védő sincs a keretben?

      • Trollséne

        nem lebecsülve a Forestet, de ma szerintem pláne felesleges a +1 CB

    • Frimpong

      Gála

  • Frimpong

    Király megint a kép. Meg persze a beharang is.

  • Trollséne

    lol gec, Traoré micsoda sörényt növesztett 😀

    • BVick

      Predator vazz 🙂

  • ZERO_L

    4-1-4-1et tolunk?

  • Frimpong

    Bravó

    • Trollséne

      klasszik vonalra ragasztott Ospina, de a védők is nagyot mentek

      • Woolwich

        Ha már lentebb NFL-ről volt szó lassan draftolhatnánk egy jövendőbeli no.1 kapust Cech mögé.
        Btw Szczesny tegnap elég korrekt volt a Juveban.

        • changemynamekukac

          ráadásul úgy hallottam HG

  • Frimpong

    Merte. Lol

  • titok84

    M-N lassan a kedvenc spílerem lesz. De komolyan.

    • BVick

      Heeeee, mar lestipi-stopiztam korabban 😉

  • Frimpong
  • Frimpong

    Ismét bravó

    • Trollséne

      FA Cup medzsik

    • Woolwich

      Helyzetek alapján ez a 2-1 nem is olyan gáz.

  • Mityu

    Esetleg ha behoznánk még egy negyedik birodalmi lépegetőt is középhátvédnek, az megváltoztathatná a játékunk képét

  • Bálint

    A B sorunk vajon hányadik lenne a PL-ben? 😀

    • Sovy

      6-7

      • BVick

        8-9

  • ZERO_L

    Aszem én kezdek Iwobiról is lemondani, véletlenül sem akarom egyedül a nyakába varni de a TO-Welé páros már annyira leirta magát nálam, hogy már nihilizmussal nézem öket
    Ellenben ha Iwobi egy másodosztályu középcsapat ellen sem tud kitünni kvázi hátán vinni a csapatot akkor mégis mi a francot várjunk töle?

    • Bálint

      Felsorakozik Holding

      • Trollséne

        védőkkel azért legyünk vajszívűbbek, ez a mai is amit eladunk védekezés címszóval, az a műfaj kigúnyolása

        • Bálint

          Igen, meg ebben nagyon benne van az hogy sokat vártam tőle idén (kezdő legyen). És sokat számít hogy milyen (semmilyen) rendszerbe kerül be.
          De most pont úgy játszik, mint egy Champo kiesőtől vett 19-20 éves gyerek.

          • changemynamekukac

            jut eszembe találós kérdés, csampó kieső helyen álló Arsenal kölcsönadott gyerek, mégis ki az? Segítség, egyszer lépett eddig pályára.

          • Bálint

            Kettő is van ott csak az egyik sérült

          • changemynamekukac

            én csak Jenkonk pályafutását követem figyelemmel 😀

          • Bálint

            Azt hittem Bramallnak van 1 meccse ott 🙂

          • Attila Balla

            Neki egyenesen 2! Bár ő nem sérült meg fél óra játék után.

      • Trollséne

        na jó, tényleg felsorakozhat 😀

    • changemynamekukac

      kbre azt várod el egy még fejlődésre váró suhanctól, hogy egyedül találja fel a spanyolviaszt. Van akinek sikerül, van akinek kell külső segítség (coach, edző stb). Kis gyapotszedő nem az első kategória, a másodikban meg hibázik a stáb. Ugyanaz a sokadik ígéretes tehetség, aki elkallódik Wenger keze alatt.

      • ZERO_L

        Messze van mar a fejlodo suhanctol, neki mar a kezdobe kene becerekednie magat
        Egy ilyen jatekosnak meg egy szaros masodosztalyu ellenfel ellen bizonyitania kene

  • Egyszerűen nem látszik, hogy bármit is gyakorolnánk edzésen, miközben a félpályán védekezünk Mertesackerrel. Agyfaszt kapok, ha még a nyári rebuildet is Wenger vezényli le.

    • Woolwich
    • Trollséne

      pedig elvileg a lelátóról élesebben láthatná, hogy szopjuk Mertével a long ballt

    • jimboy

      pedig nem hogy felallni nem fog, hanem alair 2021ig

  • Bálint

    Bould takarodj!

    • BVick

      Volt itt elotte valami fura akcentusu colos oregur, azt kellene visszahozni.

  • BVick

    Ne parazzatok, ez az FA cup, majd Cazorla meg Ramsey kihuz minket..

    • titok84

      Meg Henry.

  • Frimpong

    4 védő?

  • BVick

    Lemaradtam az elso felesrol, TO kiharcolt mar maganak a jatekaval egy fizuemeleses szerzodes hosszabbitast?

    • titok84

      Volt egy szép keresztbe mozgása és egy… ja nem, más nem.

      • BVick

        Gondolom abbol szereztuk a gyoztes golunkat. Azaz.. Izeee…

        • titok84

          Ha nem adjuk el (simán kinézem Papából), én kipróbálnám wingbackben. Előre nem lenne kevesebb, mint most, védekezésben meg lehet, hogy hozná, amit kell.

  • Frimpong

    Bravó3

    • Woolwich

      Ospina kiszedi.

    • Sovy

      Legalább tiszta és jogos most kivételesen

  • Mityu

    Kabaré

  • Attila Balla

    A csicskatriplába ez úgyse számít, nem? #priority

  • Woolwich

    Nincs itt semmi érdekes.
    Idén a csicskatripla a cél, ehhez pedig be kell áldozni az FA kupát…

    • titok84

      Szóval alázzuk a Dinamót?

    • Mityu

      De ahhoz kéne a bajnokság 6. helye is …

  • Bálint

    Utaznak ránk

  • Frimpong

    TO átvette

    • BVick

      Azert az egy mozdulatert megerdemelne az azonnali szerzodesbontast

      • BVick

        Na jo, beismerem, lehet volt mar bennem nehany tuske az elmult vegtelenul hosszu evek utan..

  • Sovy

    Mindenki nyugodjon le a picsába, mindjárt jön Nkehtia

    • BVick

      Letezik hogy 2perc alatt tobbet csinalt mint sokan elotte 65percen keresztul..?

      • Sovy

        Giroud hordágyon többet csinált volna mint itt sokan 70 perc alatt

        • titok84

          És őt eladjuk, TO meg maradni fog.

  • Bálint

    Egy kupát már nyertünk és matematikailag még négyet nyerhetünk.
    Gyors leírtam még

  • dunnohu
  • Trollséne
  • Frimpong

    Welé milyen sokszor került helyzetbe

    • BVick

      Szep volt! 😉

  • BVick

    Van abban valami megalazo hogy a 4ik goljara hajt a Forest

  • jimboy

    Azért elég szánalmas hogy a felszopott fiatalok erre kepesek

    • Frimpong

      Nem ők a főfaszok

      • jimboy

        Nyilvan a fejetol buzlik a hal

  • BVick

    Haloszaggato 😀

    • Attila Balla

      Klasszik Welbz.

  • ZERO_L

    Meccs tanulsaga hogy lofaszra sem jo a B csapat, szoval ha az EL-t komolyan gondoljuk akkor jatszanak a fix kezdok, ligakupaban meg menjenej a fiatalok
    TOék meg takarodjanak jo messzire

    • titok84

      Ámen.

  • Trollséne

    jézusom 😀

    • Attila Balla

      Vegyes érzéseim vannak. Most drukkoljak a 3-3-nak, vagy jobb ha így marad és emelt fővel búcsúzunk?

      • dunnohu

        mert ha így maradna, szerinted emelt fős lenne a búcsú?

    • Bálint

      Welbeck olyan mint Frank Drebin.
      Elsétál valami mellett aztán elhajlanak meg kidőlnek a villanyoszlopok.
      Vonzza a balfaszságot 😀

  • Sovy

    Lehet csak én látom bele, de nem mintha Welbz lövésébe belenyúlt volna a kapus, és csak ezért ment be? 😀

  • Frimpong

    BravóTO

  • BVick

    Matyio mit tervezett..?

  • jimboy

    TO gecc 😀

    • BVick

      Elmegy a budospicsaba

  • Trollséne

    Merte még ma vonuljon vissza

    • changemynamekukac

      nyáron majd

    • Bill F Murray

      nem egy szép látvány egy szimpatikus játékost látni így amortizálódni

      • titok84

        Így van, őt én is sajnálom.

      • Sovy

        igaz ez egy szimpatikus managerre is…

        • Bill F Murray

          nekem már egy jó ideje nem szimpatikus 😀

      • Vajon mit érezhet, amikor Wenger meccsek előtt közli vele, hogy megint 40 méteren kell védekezni?

  • jimboy

    Ja amugy OUT

  • changemynamekukac

    Trollséne, megint fasza a borító, de nekem a number one wood cutting kép mindig is ez:

    https://saboteur365.files.wordpress.com/2014/09/us-military-vs-russian-women-who-is-stronger.jpg

  • Frimpong

    Ez szabálytalan

    • Sovy

      engedd el, Arsenal ellen a szabálykönyv csak javaslat

  • jimboy

    Aki ezt kepes a birokra fogni…

    • Frimpong

      Az Wenger

  • BVick

    Gecc, ezt a tizit.. 🙂
    Magyar kommentatori szakma csucsa: “Lehet hogy nem is igy akarta loni” 😀

  • Frimpong

    Csak tudnám hogy miért szólt a partjelző

    • dunnohu

      Dupla érintés miatt reklamáltunk a tizi után.

      • Frimpong

        Azt értem, de mit mondhatott a partjelző? Nem láttam

        • titok84

          Bár ezen múlna.

    • Bálint

      megbeszélték hogy két negatív ítélet kioltja egymást, így gól

  • Mityu

    Az a szomorú ebben a vereségben, hogy nem egy sima fa-cup magic, vagy egyszerű botlás, hanem a jelenlegi kilátástalan, ezer sebből vérző rendszer újabb tökéletes lenyomata

  • ZERO_L

    Megis csak harom belso vedovel kellett volna felallni…

    • Sovy

      kezdhetett volna a görög fiú, attól úgy sem kell félni, hogy nem érti a taktikát, és a védelmi stratégiát

    • Trollséne

      10 sem segített volna

      • jimboy

        10 TO sem lett volna eleg

      • ZERO_L

        Lehet ezt igy is felfogni, de a 3 vedos rendszer pont arra valo hogy be legyunk vedve BFG lassusaga ellen…
        Volt itt kerdes meccs elott minek ide az 5 vedo.m, hat ezert

        • titok84

          Sokszor írjátok, de én nem értek egyet. Ilyenkor a wingbackek szerintem nem elsősorban védők.

        • Trollséne

          nem volt tilos meccs közben belenyúlnia, de mind1 megritkította a meccsnaptárt

          • ZERO_L

            Most nem errol van szo, inkabb arra akartam ramuratni mennyire sokszor van fanyalgas pl a szar csapatok ellen miert kell 3 belso vedo aztan amikor meg ezt huzzuk meg kiderul mennyire szar mint ma

  • jimboy

    We will have to wait and see
    #trusttheprocess

  • Frimpong

    Már nem is gyors

    • jimboy

      Sir rajta a mezszam

  • titok84

    A szezon elején írtam, bár volt, aki vitatta, hogy nem vagyunk meg. Nincs elég ember, nagyon keveset igazoltunk. Azt is írtam, hogy a tavalyihoz képest egyel többe végezhetnek előttünk, mert előbbre tartanak nálunk. Sajnos igazam lesz.

    • ZERO_L

      Darabra megvagyunk, minöségre nem…
      Kb min 2 éve túl kellett volna adni TO-n, de aki ezt képtelen belátni annak mindogathatod hogy ez így kevés lesz

      • titok84

        Szerintem darabra sem vagyunk meg. Nézd meg, hányan (nem) játszanak bajnokikon. Fölöslegesen van a kereten 4-5 ember. Ez nagyon sok.

        • ZERO_L

          Tehát akkor tul sokan vannak a keretben? Ezt meg nem hallotam senkitol 🙂

      • Woolwich

        Az a baj, hogy ez az “pucoljuk ki a keretet” projekt 10 éve zajlik már.

        • titok84

          Vagyis, hogy nem zajlik.

        • changemynamekukac

          ne legyünk igazságtalanok, 2013 nyarán kezdődött el

  • BVick

    TO megoldotta. Ha mar nem erte utol az ures kapu elott a labdat, legalabbeentette a Forestnek hogy ne legyen szogi 😀

  • Trollséne

    Na ez a jóslat viszont bejött, hogy legkésőbb a 8 között kiesünk az FA-kupából #fuck

  • dunnohu

    Nem mintha számítana, de a csak 4 perc hosszabbítás is egy vicc.

    • Sovy

      Nyilván nem a bírón ment el a dolog, de már régóta kabaré szintű az angol bíráskodás

      • dunnohu

        Persze, nem is bíróztam, a tizik jogosak voltak (Döbüsi mégis mif@szt gondolt??), de 2 tizi + gólörömök, konzultáció a partifecskével, meg 6 csere, ez szerintem minimum 5-6 perc (alapból ugye úgy szoktak számolni, hogy 6 csere x 30 mp, azaz 3 perc és erre jön rá a sallang).

        • les 400 coups

          + volt egy kb 3 perces ápolás is

  • Bálint

    Sérülés még nem is volt, de hát nincs is itt olyan kulcsember aki ki tudna dőlni

  • titok84

    Röviden összefoglalva: Wenger out.

    • Balázs Kozó

      Húzz a picsába

      • jimboy

        Lol

      • white__widow

        de miért húzzon tesó?

      • Na, most ugyan mi lesz a kifogás az egy éve tartó kilátástalanságra?

        • Frimpong

          Egy éve?

          • Ki mit ért rajta, de tavaly február óta már konkrétan értelmezhető játékunk is csak néhány meccsen volt. Ennyire mélyen még sosem voltunk Wenger alatt.

          • Frimpong

            Szerintem régebben, de mindegy is.

          • titok84

            Lehet, hogy ezen kár rágódni, de e szezonban nagyok ellen egész jók voltunk (–Pool), végre igazoltunk egy 1. osztályú csatárt, és a “töltelékemberek” alig játszanak. Ennél volt már rosszabb talán. A baj az, hogy a konkurencia rohadtul ellépett. Ők sokat és többnyire jól igazoltak. Ahol eddig nem volt igazán jó az építkezés (City), ott egy nyár alatt pótoltak.

          • Trollséne

            ha már 1. osztályú csatár

            Eddig a sokmilliós igazolásaink kb. érinthetetlenek voltak, ami a játszatásukat illeti, Lazacnál meg mintha teljesen kifordult volna az egész. Komoly konkurenciája nem volt (értsd hasonló stílusú csatárban, mert Olibaba azért másik asztal) és mégis alig kapott 90 percet, pedig egyáltalán nem volt szar, sőt…

          • ZERO_L

            Nem volt nagy konkurencia de a nala papiron kicsit(?) jobb tamadok 75-90nel alltak meg… Aluas meg ennyit kert vele nem lehet alkudni(tavaly megprobaltuk), szoval vagy Lacaz vagy senki

            A masik, engem is felbasz neha Lacaz levetele de ha meg allandoan fenthagyna es mostanra mar a seggen se kapna levegot ne adj isten megserul emaitt, akkor meg azert lenne elkuldve az öreg

          • Trollséne

            komoly konkurenciát stílusra én a csapaton belülre értem nem en bloc az átigazolási piacra
            nem is kértem, hogy állandóan fennhagyja, de mivel alig volt olyan meccsünk, ahol már a 75. perc környékén 2-3 góllal mentünk, gyakrabban volt indokolatlan a lekapása :

          • ZERO_L

            Giroud azert legit konkurencia, lehet stilusban elteroek de nem lehet eredmenyesen fentartani a ket jatekost, igy muszaj valtaniuk egymast
            es ahhoz hogy most januarban ne az elso dolga egy uj csapat keresese legyen muszaj megadni neki a perceket

          • Nem, nem volt rosszabb. Konkrétan nincsen semmiféle játékunk, és a ragadó közül is egyedül a Tottenham ellen tudtunk elől és hátul is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtani. Akkor pont pályán volt a lehető legjobb kezdőnk is, ami azért nem sokszor fordult elő. Mégis azért elvárná az ember, hogy máskor is legyen valami tudatosság a játékunkban.

        • Balázs Kozó

          Másfél lesz az az egy év ;). Majd megnyerjük a Karalábét.

          • És mi fog azzal változni?

          • Balázs Kozó

            Megnyerjük a Karalábé kupát :D. Amit még soha nem sikerült. És+2 év!

          • Na, nem kell az ördögöt a falra festeni!

      • titok84

        Ízléstelen voltam? Nincs igazam?
        Ahogy már jeleztem, Papa már az átigazolási szezont nagyon elszúrta. Minőségi is mennyiségi problémáink is vannak.
        Az sem segít, hogy egyszer sem ismerte el a hibáit, ritkán tanul belőlük. A “lehető legjobb”, ami Sanchez és Özil szerződése kapcsán történt? Stb.
        Szóval: az Arsenal akkor lehet méltó ahhoz a ranghoz, amelyet egyébként Wenger harcolt ki, ha nélküle megyünk tovább. Még így is klubikon lesz (joggal), és aligha lesz ilyen fajsúlyos menedzserünk a következő 50 évben. DE. És nem ismétlem magam.
        És kérlek, ne küldj sehova. Leírtam a véleményemet, szerintem nem bántó módon, stílusban.

        • Balázs Kozó

          Khmm, asszem ezt akkor írtam, amikor Kutya behívott az ötödik kör Unimukkra, kéretik fenntartásokkal kezelni 🙂

          • titok84

            Szent a béke 🙂

  • Újabb gigantikus pofon, és biztos lesz aki még ezután is bevédi ezt az egyre inkompetensebb öregembert. Szégyen.

    • Charlie Mops

      Pl én. Szeretem ezt az öregembert. Elszomorít ahogy bánnak vele, és kurvára tisztelem hogy nem adja fel. Még ha vannak is csúnya meccsek, valóban. 🙁

      • titok84

        Mind szeretjük. De Te nem úgy látod, hogy Ő már nem tud előre vinni?

        • Charlie Mops

          Később még válaszolok, most eléggé feldúlt vagyok.

          • titok84

            🙂

          • Attila Balla

            Amúgy ezen az oldalon nem rémlik, hogy találkoztam bárkivel is, aki azt állította mostanában, hogy Wenger jelenleg a legjobb edző, vagy nem ismerné el, hogy az utóbbi években sok rosszul sikerült meccset neki lehet felróni. De attól még bánt és bosszant, hogy néhányan milyen stílusban hordják le őt. Ami egyik oldalról persze tök oké, egy szurkolótól teljesen normatív viselkedés, másrészt mégiscsak a (nemcsak) gyerekkori hősömről van szó, és gyanítom az itteniek döntő többsége is Wenger alatt lesz Arsenal szurkoló. És tulajdonképpen majdnem minden ami miatt szeretem ezt a csapatot, az hozzá köthető. És bár el tudom képzelni, hogy a távozása után is az által intézményesült értékek megmaradnak, nagyobb esélyt látok rá, hogy utána a post-SAF MU-hoz hasonló traumákat kell átélnünk, és az sem lepne meg, ha utána záros határidőn belül meg is szűnnék Arsenal drukker lenni.

            Persze a klub szempontjából mégiscsak azt tartanám a legjobbnak, ha az utódlásáról gondoskodna, majd venné a kalapját. És persze azért is lehet szidni, hogy nem mond le magától, de amúgy (bocsi a némileg demagóg hasonlatért) hány embert ismerünk, aki azért hagyta ott a munkahelyét, mert tudja, hogy vannak mások, akik azt jobban elvégeznénk már nála? Ezért inkább Kroenke és a board elővehető.

          • changemynamekukac

            utolsó bekezdés kapcsán, ezt nevezik emberi nagyságnak. Persze lehet mondani, hogy hatalommániás, kontrollfreak, vagy csak hogy esendő ember. Ettől még sokat tett a klubért. De jelenleg ott tartunk, hogy az öreg vezeti vissza a klubot abba a kategóriába, amiben átvette. Csak míg a 90es évek közepén kisebb volt a szakadék az élboly és a 5-6. között, addig jelenleg fényévek vannak. Engem ebben a pillanatban, akármit is csinált az öreg, szétvet az ideg. Mert a csökönyös makacs faszságaival hosszabb távra vágja oda a klub lehetőségeit. 150 millió van a kasszában nyárra igazolni kbre. Úgy hogy Sancho és valószínűleg Özil is dobbant. Kos Cazorla Per az utolsókat rúgja, és Girouddal sem számolnék, míg 140k is vészesen közeledik a 30hoz. Egy kurva nagy generált kéne csinálni a kerettel, és elnézve a tegnapi meccset nagyon szépen látszik, hogy mit tud elérni az elveivel, tudásával ebben a kontrolfreak világban. Per pillanat, akármit is csinált az öreg eddig, minden egyes nappal közelebb kerülünk vele a szakadékhoz.

          • fecc_4

            “De jelenleg ott tartunk, hogy az öreg vezeti vissza a klubot abba a
            kategóriába, amiben átvette. Csak míg a 90es évek közepén kisebb volt a
            szakadék az élboly és a 5-6. között, addig jelenleg fényévek vannak.” – Fú, ez de durván kiábrándító igazság. Mondjuk azt azért tegyük még oda, hogy sportszakmailag valóban visszaesni látszik a csapat, de a gazdasági erősségét legalább nem lehet megkérdőjelezni.

          • Gordon Cole

            Ezt valahol soha nem ertettem az elmult evek Wenger koruli vitaiban, hogy egyes szurkolok szinte felnek, hogy mi jon utana, sokszor peldalozva a MU-val. Most eljutottunk oda, hogy a Wenger altal kepviselt kontinuitas ellenere mar masfel eve (sot inkabb a Leicester szezon ota) eljuk a Ferguson utani MU-hoz hasonlo traumakat es mar most latjuk, hogy mekkora rebuilding job var az utodra, ami valoszinuleg evekkel nyujtja tovabb ezt a periodust.

            Az utolso bekezdeshez annyit, hogy persze naivitas elvarni egyfajta onmersekletet Wengertol es egyetertek, hogy a felelosseg a +2 evert foleg az amerikait terheli, csak akkor ugyanezt a mercet hasznalva hogyan viszonyulunk az “I can take the club to the next level” meg a “klub nekem mindennel fontosabb” megnyilatkozasokhoz? Szoval itt valami nem kerek, plane ha a gyakran hangoztatott “ertekek” tukreben nezzuk az egeszet. Amugy nem tudom, hogy szo szerint ertetted-e, de pls ne vallaljon aktiv szerepet az utodlasanak tervezeseben. Mislintat, Sanllehi megszerzese valami remenyt ad arra, hogy az uj edzo kivalasztasaban sem lesz a klub teljesen inkompetens. Wenger is nagy kockazat volt 1996-ban, persze most meg ehhez jon az a plusz challenge, hogy a lec is sokkal magasabb, amit egy uj edzonek meg kellene ugorni. De ez a board/Kroenke 100 %-os felelossege kell, hogy legyen.

          • Attila Balla

            Wenger emberi nagysága mellett nem hiszem, hogy érvelni kell, de én is jobban örültem volna, ha kiszáll hamarabb. A tavalyi szezon vége pl. katarzisos búcsú lehetett volna. Félő, több ilyen nem jut neki. És nem vonom kétségbe, hogy őszintén gondolja, hogy ő a legalkalmasabb. Azt hiszem, ő tényleg megszállottja lehet ennek a munkának, és ezen kívül nincs, ami igazán motiválná a külvilágban. Az is valószínű, hogy annyira ő köré épül a csapat, hogy a szakmai stábban vagy a klub vezetésében nincs senki, aki nyíltan ellenkezne neki. De valljuk be, a klub belső működésébe nehezen látunk bele, legalábbis nemigen találtam sok olvasnivalót a témában. Azt elismerem, hogy ezek valóban nem vetnek jó fényt Wengerre, és a személye miatti elfogultság miatt nem neheztelek rá, hanem csak sajnálom.

            Mellesleg abban sem hiszek, hogy a Wenger OUT + Tuchel/Jardim/bárkimástopedző IN = rögtön elindulunk felfele elképzelés működne. Lehet, hogy többet nem meccselnélek le minket Champo kerettel dolgozó edzők, de ami kép összeállni látszik az alapján a formális/informális befolyása lényegesen nagyobb, mint a többi nagy klub edzőjének. És bízom benne, hogy Mislintat és Sanllehi már a hosszú távú jövő emberei, akik jól be fognak tudni épülni. Nekem az kevésbé lényeges, hogy konkrétan melyik az a pont, ameddig Wenger döntéseket hoz és jelen van, ami számít, hogy egy 5-10 év múlva még legyen valami, ami a mez színén kívül emlékeztet arra a klubra, amit az utóbbi megszerettem.

        • Charlie Mops

          Na megpróbálom röviden. nem tudom, lehet hogy úgy látom. Nehéz lenne érveket gyűjteni, hogy miért várnak ránk ebben a felállásban nagy sikerek.

          Talán egy jó hasonlat: kicsit azt érzem, mint amikor a Schumacher beült a mercibe. Csak miatta néztem a versenyeket, pedig voltak nála jobbak. Esélye nem volt nyerni, de mindig vártam a felvillanásokat, és volt is belőlük. Egyre kevesebb, de ott volt az, amit én látni szerettem. Aztán abbahagyta, és azóta két versenyt ha láttam összesen.

          És bazmeg ezt érzem. Sírok de tényleg. A mostani Arsenalban a következő játékosok azok, akiket biztosan nem csak azért szeretek, mert nálunk vannak: Özil, Giroud, Mertesacker, Cech, Ramsey, Cazorla.. Meg a Wenger. Félek de kurvára, nem attól hogy kikapunk, hanem hogy ürül a dolog, hogy szakadok el. Wenger egy kapocs egy korábbi korhoz, rengeteg érzelmen, eufórián és pokoljáráson vagyok túl vele. Ezt nekem nagyon nehéz elengedni sebek nélkül. Egyrésztmásrészt nyavalygásba fordul az egész, szóval abbahagyom. Érzem hogy gond van a csapattal, szar ezt látni, de akkor is szeretem. Nekem pedig fontosabb, hogy szeressem, mint hogy nyerjenek. (Persze ha épp nem nyerünk, akkor nyilván könnyű lebecsülni a nyerést.)

          • fecc_4

            Tökre tudok azonosulni azzal, ahogy érzed, gondolod. Én is sokáig így voltam. Voltak olyan felületek, ahol mindig kaptam az arcomba, hogy milyen Wenger-fanatikus vagyok. Az a baj, hogy az utóbbi két szezonban már elveszett a szememből a csillogás, amikor meglátom a csapatot a pályán, vagy Wengert a kispadon. Azt írod, hogy félsz az “elszakadástól”, ami szerinted akkor fog bekövetkezni, ha Wenger (és az általad említett játékosok) távozik (/távoznak). Bennem ez a szakadás már most is zajlik. Kb. 1 éve vettem észre magamon, hogy milyen baromi cinikus lettem a csapatot illetően, és ez kurva rossz érzés, mert alapból nem ilyen vagyok. Ebben a szezonban jutottam el odáig, 28 éves koromra, 15 év hardcore szurkolás után, hogy már lelkiismeret-furdalás nélkül választom a családi/baráti programokat egy-egy Arsenal meccs helyett. 2003 óta egyetlen meccset sem hagytam ki (kivéve a kezdeti időket, amikor még nem minden meccs volt tv-s, streamek meg még nem voltak, csak kicsit később lett ennek keletje) – szóval ezt úgy értsd, hogy nálam ez létkérdés volt, hogy minden egyes meccset megnézzek, és addig szervezkedtem, rakosgattam az embereket magam körül, amíg nem értette meg mindenki, hogy “meccsvanénkurváranemvagyokelérhetőilyenkor”. Ez megváltozott, érzem a szakadást, és kurvára fáj, mert gyakorlatilag az énem egy része, a szurkolói mivoltom tört meg. És hogy miért? Nem azt mondom, hogy Wenger miatt. De miatta is. A kialakult helyzet miatt. A klub a szemünk előtt csúszik szét. Ez a visszaesés szarul tud esni, mert tudjuk, hogy többre lenne hivatott ez a csapat. Csak egy példa: ha pl. egy Stoke egyik évben a 9. helyen végez, azt követően pedig a 11.-en, a szurkolóik valószínűleg nem fognak letargiába zuhanni, mert az a szintjük. Az Arsenal többre lenne hivatott, több van bennük, de különböző tényezők miatt (és itt jön be Wenger a képbe, aki szerintem könyékig sáros) ez nem jön ki a pályán. Mindenki máshogy kezeli ezt a helyzetet, de én azt mondom, hogy szakadás nem Wenger után lesz, hanem már most van… És ez még talán szarabb, mert gyakorlatilag megundorodsz attól, akit igazából imádsz.

          • titok84

            Ezt nagyrészt adom, ráadásul ugyanezeket a neveket írnám. Plusz most már Maitland-Niles…
            Ami az eredményességet illeti: az a zavaró, hogy nem óriási dolognak kellene változnia. Másrészt azért azt ne már, hogy felmossák velük az Anfieldet, aláz a Barca és a Bayern vagy hogy négyet vág nekünk a Forrest… Ha ez beleférne, akkor más csapat is megfelelne.

      • Woolwich

        Ha tényleg annyira fontos neki a klub, mint mondja, akkor felállt volna tavaly, mondván sorry srácok, én mindent megpróbáltam, ez ennyire volt elég.

      • changemynamekukac

        azért mert szeretünk valakit, attól még lehet mondani,hogy már nem megfelelő a feladatra. 90 éves öregapádtól sem kéred, hogy vezessen ő a lelassult reflexeivel, sőt ha ő ragaszkodna hozzá, az egész család tenné hátra a kocsiba, hogy jól van papa, szeretünk, de meghalni nem akarunk. Na ilyen Wenger is. Lehet szeretni, de csapatot már ne vezesse.

        • Sosem hittem volna, hogy még történik, de most nagyon egyetértünk.

          • changemynamekukac

            addig míg a padon ül Wenger szerintem még lesz ilyen párszor, utána majd meglátjuk. Wenger ‘negatív’ aurája majdnem mindenkit egy szintre hoz, legalábbis bizonyos értelemben

        • Charlie Mops

          Értem, talán van is benne valami. De megint csak sértőnek, és egy kicsit hamisnak érzem a hasonlatot. Gyűlölöm, hogy egy vén szenilis balfasznak állítják be őt folyamatosan. és nem azért szeretem a focit nézni, a kedvenc csapatom követni, hogy eljuttasson engem valahová.

          • changemynamekukac

            nem vén szenilis balfasz, csak már a tudása nem elég arra, hogy egy top10es klubot irányítson a világon. Ha elnézed ezzel a kerettel produkál olyan játékot, mint a PL alsóház. Ez egyrészt egy dicséret, 70 évesen is tudja ezt a szintet hozni, másnak ez 50 évesen sem sikerül (lásd Moyes), másrészt viszont vegyük figyelembe,hogy ez nem egy jótékonysági est. Én, mint szurker, szórakozni akarok. Az hogy szarik az eredményekre, meg hogy nem jönnek, az talán elmegy amatőr szinten, ahol még a foci öröméért játszanak, de ez kicsit más kaliber. Ha meg azzal jövünk, hogy de a fiataloknak lehetőséget ad, meg felfedezi őket, akkor elég megnézni a tegnapi meccset, hogy hogyan menedzseli a fiatalokat, vagy hogy Griezmann, vagy Lemar storyt hogyan menedzselte. Az öreg már nem való topklub élére, ezt lenne jó megérteni. Ez nem szenilitás, egyszerűen a tudása nincs meg hozzá. Máshonnan már régen felállították volna, itt még a +20 éve kitart. Lehet persze ragaszkodni a hatalomhoz, de ezzel csak azt éri el, hogy a legnagyobb IN-esek tábora is folyamatosan morzsolódik le, és egyre többeknek lesz a szájában egy keserű szájíz az öreggel kapcsolatban. Nézd meg Peetet, 2015 nem volt minőségi upgréd kapcsán én már elküldtem az öreget a fenébe, akkor itt még a nagy többség ‘ellenem’ volt és elküldtek a francba. Most meg nagyítóval kell keresni azt, aki azt mondja, hogy IN.

          • dunnohu

            Ez annyira rímel az utolsó szavadra, hogy be kell linkeljem (még ha semennyire sem releváns a topikhoz, csak a címe miatt, akkor is)! Szkúzi! 🙂
            https://www.youtube.com/watch?v=M90tA302X3k

      • BVick

        Jeee, egy kollega. Raadasul a fanatikusabb fajtabol.
        Mindezt ugy, hogy ezutan a meccs utan mar en sem tudtam volna elohuzni a szentimentale joker kartyat 😀

        Sajnos ez elkeseritoen vallalhatatlan.

    • Attila Balla

      @goonerpeet:disqus Szerinted Wenger mint edző mennyiben lett rosszabb az évek során? A mostani szenvedés egyértelmű, de az utóbbi években mikor ment a szekér, az is igen esetleges volt (13/14 ősz, mikor Ramsey testhezálló szerepkörben és ihletett formában játszott, vagy 14/15 tavasz, mikor Coq kényszerű visszahívásával és kb. az utolsó egészséges Cazorlával véletlen lett egy remek KP-nk), és bőven voltak akkortájt is fura kísérletek (pl. 4-1-4-1 a pivotok gyöngyével, Flamóval). Tehát nem vagyok meggyőzve, hogy 3-4 éve Wenger sokkal jobb edző lett volna. A stadion projekt idején pedig ugye a keret volt sokkal gyengébb. A még korábbi, ütőképesebb csapatok hozzáadott edzői értékével meg emlékezőképességeim korlátain túl azért is nehéz összevetni, mert akkoriban a taktikáról sokkal kevesebbet lehetett olvasni a spielverlagerung és az Inverting the pyramid előtti sötétközépkorban – de valahogy az a sztereotípia él, hogy Wenger fénykorában sem edzőként volt toptopkvaliti.

      (Zárójelben persze azon is el lehet gondolkozni, hogy a mostani keret mennyire erős. Különböző korok csapatait persze nemigen lehet igazán összevetni, de az az érzésem, hogy a mostani az utolsó bajnokesélyes csapattal (07/08) pusztán az egyének szintjén említhető egy lapon, és, hogy a Top4-ből kikerülésnek elsősorban az ellenfelek túlzott erősödése az oka.)

      • penito

        nem Wenger lett rosszabb, a mezőny lett erősebb.

      • Penito jól szólt. Wenger nem lett rosszabb, ő ugyanazt tudja mint 10 éve, és még igaza is van abban, hogy az ő csapata volt a legkiegyensúlyozottabb ebben az időszakban. Ez viszont egyre kevesebb dologra elég.

  • Frimpong
    • BVick

      Mondjuk a ket dolog kozott nem latom az osszefuggest. Ha birkak a jatekosok, az kizarja hogy inkompentens legyen a biroi kar..?

      • Frimpong

        Nem, de mégis mi a faszt műveltek a védők egész meccsen?

        • BVick

          Az egy k. jo kerdes.

        • Trollséne

          próbáltak improvizálni

      • Gordon Cole

        Mondjuk, az elso golunk elotti szabadot egy Nelson dive-ra kaptuk, szoval…

        https://twitter.com/arseblog/status/950070011443531776?s=17

        • BVick

          A linkelt bejegyzes felteszem arra celozgatott, hogy a Papa, es mi szurkolok az elmult idoszakban mennyit hisztiztunk a minket sulyto biroi tevedesek (legyen inkabb: f.szsagok) miatt. Na most erre rakontrazni hogy “na de nezd meg milyen szarul vedekeztetek le azt a szabadot”, olyan szinten nem relevans, hogy meg a szot is kar ra, a 6eves lanyomnak szoktak hasonlo ervelesei lenni.

          • Gordon Cole

            De eppen ez az, hogy a Wenger fele kifogaskereses a 6 eves gyerek szintje, a felnott reakcio az lenne, ha a sajat hibaink kijavitasara koncentralna. Egyes szurkoloi reakciokat ugyanez az aranytevesztes jellemzi, szerintem ezt figurazza ki a tweet.

          • BVick

            Nemtom, szerintem ez suttyosa. Azzal megprobalni annulalni korabbi serelmeket, esetleg nevetsegesse tenni azzal hogy a ma palyan levok ostoban vedekeztek – olcso.

  • dunnohu

    Ez egy jó meccs volt, ahol egy remekül játszó csapat okosan használta ki az ellenfél taktikai és – főként – egyéni hibáit, telis-teli tanulságokkal.

    Ja, hogy nem mi voltunk az a csapat?!?!

    Ahogy Scotty mondta volt: “That’s poker, baby!”

    A tanulságok meg amúgy is feleslegesek, mert nem használjuk fel őket a jövőben, és egyébként meg mindenre van magyarázat.

  • Frimpong
    • titok84

      Inkább most 35-ért, mint négy hónap múlva ingyen. Nem rajta múlik majd a top4.

      • Frimpong

        TO simán pótolja

        • titok84

          Nem pont rá gondoltam. A csapat egyik kudarca, hogy ilyen játékos ennyi pénzért még itt van. Ha komoly meccsen már nem is játszik.

          • Frimpong

            Arra próbáltam rávilágítani, hogy ma láttuk kik mit tudnak a helyén

          • titok84

            Értem, vettem.

    • Woolwich

      Na, legalább neki még van esélye FA kupát nyerni.. meg bajnokságot… meg BL-t.

      • Bill F Murray

        triplázni itt is tudna

      • changemynamekukac

        Ligakupát?:D

        • Woolwich

          Ahh azt Pep meghagyja az öregnek.

          • changemynamekukac

            mert túljutunk 2 meccsen a Chelsean?

          • Trollséne

            hát a mai kezdőből kiindulva szerdán Özilék fognak játszani, szóval annyira nem reménytelen

    • Balázs Kozó

      Ez nem feszültség fokozás, ez feszültség enyhítés. Neki is, az öltözőnek is, és nekünk is, szurkolóknak, hogy biztos el lehet engedni az évet, a jövő évi BL/EL indulást, és felszabadultan berúghatunk a meccsek alatt.

      • jimboy

        alapból nem iszom, nem még ezen senkiháziak miatt

  • Frimpong

    A gond ott lehetett, hogy ez a Nottingham mez nagyon hasonlít egy bajor típusúra

  • dunnohu

    Amúgy meg aggodalomra semmi ok, a csicska-tripla még mindig meg lehet!

  • Trollséne

    kicsit clickbait a cím, beismeri, hogy szarok voltunk
    https://www.youtube.com/watch?v=8nneaRtKn5s

    • titok84

      Ilyenkor én azt mondanám, hogy “na, ezek 11-esek voltak”.
      Másrészt a nem voltunk elég “élesek”, khmm….

      • Trollséne

        jó az nyilván a szokásos shit, de a szar selection meg individual performance azért ül, bár utóbbin nem sokat segít ha semmi kapaszkodót nem kapsz mégis mit kéne játszanod

      • BVick

        Najah, vagy legalabb a szurkerek megnyugtatasara egy olyat, hogy “igen, egyeni problemak is felmerultek, amik mellett nem fogok szo nelkul elmenni”.
        Hogy legalabb vmi illuziot fenntartson.

    • dunnohu

      Az a baj, hogy ezek mind hangzatos közhelyek, amik kb. a sajtónak szólnak (persze, minden edzőnél ez van, szóval ezért most nem érdemes Wengert elővenni) és a real shit,amit mi sosem fogunk hallani, az öltözőben hangzott el/fog elhangzani!

  • Woolwich

    Szerdán kezdhet is Mertesacker vagy Holding helyett. Sokat nem kockáztatnánk vele.
    https://twitter.com/ChrisWheatley_/status/950071968115625984

    • Trollséne

      .com-on a bejelentő cikknél még az volt a fáma, hogy nincs a szintünkön ezért kölcsönbe megy 😀
      jót tett neki a nörd löndöni levegő

      • Trollséne

        faszt, hát ha ez a mai a szintünk, akkor ide nincs az az Isten, hogy ne legyen jó

        • Balázs Kozó

          Sebők Vili kéne nekünk, Dean-ék nem mernének így fújni, megy a Vilmos ‘ oszt jól megrángatja majd a buzi kis rigóját 😀

  • pataKi[ng]_49

    Fu látom kitört itt a Wenger In – out háború. Ebbe nem szeretnék belefolyni,inkább pár szó a meccsről. Amíg ilyen senkiházi ”futballisták” alkotják a csapatot mint a mai kezdő jelentős része,akiket meccsről meccsre döbbenettel nézek EL meccseken is,addig én nem tudok az edzővel foglalkozni(most nem az A csapatunkról beszélek.) Egyszerűen undorító és felfoghatatlan,hogy ezek a játékosok,ahelyett hogy vérüket adnák és kitennék a lelküket a pályán,hogy esélyesek legyenek egyszer felkerülni a rendes kezdőbe ilyen szintű szar alibi focit nyújtanak hétről hétre.VAn edzőgond? Természetesen igen,DE amíg ilyen játékosok alkotják a második sorunkat,akikből elvileg lehetne meríteni és rotálásra használni,azok ennyire senkiházi ötlettelen alibi szart tolnak…ez az Arsenal basszátok meg,és ezek nem érzik ennek a súlyát. Természetesen tisztelet a kivételeknek.

    • BVick

      Haboru..? Papa a nagy bekitomester, egy oldalra allit mindenkit 🙂

    • changemynamekukac

      ez lehet, hogy a 80-90es években elment, lévén Maradona, meg Urbánflóri is kokózva/részegen lehozta a meccset lötyögés szintjén, ahol a technikai/taktikai hiányosságokat el tudtad nyomni szívvel/motivációval. A 2010es éveg végén, majdnem 2020ban, mikor a plussz egy vajaszsömlét kiverik a kezedből az erőnlétisek, mert nem fér bele a diétába, meg az edző leordítja a fejed, mert két méterrel hátrébb állsz, mint ahol lenned kéne és miattad borul a taktikai formáció, addig felesleges jönni ezzel a vérüket adják dologgal, főleg, ha Wenger eléggé szabadon értelmezi ezt a részét a focinak, mert pont a lényeg veszik el.
      Játékost Wenger vett, játékost Wenger motivált, játékost Wenger készített fel taktikailag, játékost Wenger állított be a kezdőbe. Remélem megvan az alá-fölérendeltségi viszony játékos-Wenger kapcsolatban. Mindig a vezér tartja a hátát, ha valaki alatta elbassza. Miért? Mert a vezetőnek volt hatalma a döntések meghozatalához, így a felelősséget is ő viszi el.

      • sANYNWA

        Én is ezt akartam írni, hogy ez sajnos Wagner felelőssége, hogy milyen motivátor és itt nem egy emberről van szó, aki tényleg nehéz eset hanem mondjuk úgy a B csapatról. És még ugye azt sem lehet mondani, hogy más kerete, mert visszamenőleg 20 évig Wenger emberi vannak itt. Nagyon kíváncsi leszek, ha esetleg azt mondja, hogy oké befejeztem, akkor ez hogyan hat az Arsenalra. Mind a két lehetőség teljesen szélsőségesen is benne van a pakliban. Ha elmegy Özil, Sanchez és feláll Wenger, ráadásul még a negyedik hely sem lesz meg, akkor óriási visszaesés is benne van, vagy az, hogy elvarasok nélkül egy Eddie Howe-t megpróbálnak leültetni aki elkezdhet építeni egy uj csapatot. Lehet Wenger outozni de óriási kártyavárként összedőlhet minden. Bár én legkésőbb nyáron akkor is meglépném ezt az öreg/board helyében.

    • Igen, az a baj, hogy a játékosok nem küzdenek meg hajtanak. Hát beszarok. Felejtsük már el ezt a baromságot. Úgy nem lehet jól játszani ha összeeresztesz 11 olyan embert aki legjobb esetben is második választás a posztján, miközben edzői részről semmi segítséget nem kapnak.

      Egyébként is mind Wenger emberei, ő rakja össze a csapatot, tehát végül ugyanott tartunk.

      Azt viszont ne mondjuk már, hogy azért vagyunk szarokat, mert a játékosok nem akarnak, mert ha még itt is ezt a faszságot kell olvasnom, akkor esküszöm falnak megyek.

      • pataKi[ng]_49

        Én nem általánosságban beszéltem,direkt odaírtam,hogy erről a meccsről beszélek,és igen engem kurvára zavar,ha ilyen mentalitású embereket látok a pályán.

      • pataKi[ng]_49

        Na erre a hozzászólásra inkább nem reagálnék,szerintem normálisabban is ki lehet fejezni azt ha nem értesz egyet valakivel. Max annyit mondanék,hogy ebben nagyon nem értünk egyet,és sajnos csak azt látod,hogy minden Wenger hibája (hozzáteszem,valóban jogos és igaz,hogy már nem megfelelő erre a feladatra). De ne mondja nekem senki,hogy a játékosok hozzáállásán nem múlik semmi és hogy azzal minden rendben volt,ráadásul egy nottingham ellen.Sok mindent Wenger nyakába lehet varrni,de ezt ne,légyszives.

        • Nem, minden a játékosok hibája, MERT NEM AKARNAK, NEM DÖGLENEK MEG A MEZÉRT. Azért a mezért, amit újra és újra egyetlen ember ad rájuk.

          Bezzeg ha hajtanának, nem lenne itt semmi gond a BL indulással meg a bajnoki címmel. Dehát ezekbe a semmirekellőkben még ennyi sincs, pedig csak kicsit oda kéne tenni magukat, hogy megvalósítás az álmainkat. Ehelyett meg inkább alibiznek.

          • pataKi[ng]_49

            Direkt odaírtam,hogy nem az első csapatról van szó,és azt is,hogy én csak erről a meccsről beszélek. DIREKT

  • BVick

    Mondjuk ez fair, edzonek lehet mar ma is jobb lenne mint vedonek 🙂 BFG:

    on summing up his emotions after the game…
    It’s pretty easy. The manager made a lot of changes, gave a lot of trust to players who haven’t played a lot recently and I don’t think anybody justified their selection today. That sums it up I think.”

    • ZERO_L

      egy “edző” látta volna, hogy totális hülyeség az a felállás amit a szabadrúgásnál alkalmaztak a totálisan nagy marhaság… ezt a megye 2-ben is kinevetik

      szóval maradjon csak az íróasztalnál 🙂

      btw ez a megjegyzés nagyon is jól összefoglalja a rebuild-es pár évünket, AW túlzottan bízott olyan játékosokban, akik ezt baromira nem szolgálták meg / már rég eljátszották, a kivételek meg csak arra voltak jók, hogy erre a gyengeségére ráerősítsenek

  • dunnohu

    Ugyan, nem Arsenal, de PL, ezért érdekesnek tartom:
    https://index.hu/sport/futball/2018/01/07/futballtechnika_amely_forradalmasithatja_a_kapusok_felkesziteset/
    (Ha olvastad már, akkor sry!)

  • Woolwich

    Rövid körkép a lehetséges érkezőkről/távozókról:
    Távozók:
    Sanchez: legvalószínűbb állomás továbbra is Manchester kékebbik fele. A kérdés csak az, hogy hajlandóak e fizetni érte, vagy megvárják amíg lejár a szerződése nyáron.
    Özil: megint felélénkültek azok a pletykák, amik arról szólnak, hogy Mou szívesen látná Manchesterben, akár már januárban. Állítólag a Juve is vinné, de ők inkább megvárnák amíg lejár a szerződése.
    Walcott: a Southampton és az Everton akik érdeklődnek. Voltak már olyan hírek is, hogy megállapodtunk a Sotonnal, de kivárunk mi lesz Alexisszel.
    Coquelin: új név a kalapban. Elvileg nem sérült, ennek ellenére tegnap a keretben sem volt. Azt írják róla £10m-t szeretnénk érte kapni és a WHU-t érdekelné is a francia.

    Érkezők:
    Evans: Korábban is szóba hozták már velünk. 25-30m közötti árról írnak + az is előfordulhat, hogy Debuchyt is belevesszük a dealbe. Más kérdés, hogy Evans – érthető módon – szívesebben igazolna a Citybe, ahol Pep szintén CB-t keres, csak nem pont az észak-ír az első számú célpontja.
    + Jenkinson: a Birminghami kölcsön hamarabb véget ér, mint terveztük. Valószínűleg nézünk neki egy másik csapatot nyárig. #sohanemszabadulunkmegtőle

    • Frimpong

      Összefoglalva: minden fasza

    • pataKi[ng]_49

      Nagyon remélem,hogy ebből az Evans ügyből semmi se lesz végül..

    • titok84

      Walcott iránt állítólag a Milan is érdeklődik.
      Az említettek közül (most már) csak Özilt tartóztatnám, s persze jó lenne, ha Sancho nem a PL-en belül kelne el.
      Lucas Vasguezt ma olvastam mint lehetséges érkezőt. Aubema kicsit álomszerűnek tűnt, de ma már Kínát emlegetik vele kapcsolatban, ahhoz képest azért csak jobb alternatíva vagyunk.

      • titok84

        Ja, és a kedvenc (ál?)hírem: Lucas Perez visszatér.

    • Coquelin távozásával kb semmilyen szinten nem érkeznénk meg, nyugodtan mehet.

      Evans meg egy jó védő, simán kezdő lenne, de ebben a káoszban ő is hamar leamortizálódna. Afelől vannak kétségeim, hogy egy proaktív hátulról építkező csapatban mennyire állná meg a helyét, de az megnyugtató ilyen szempontból, hogy Pep is akarja. Viszont velünk ellentétben ott is elég komoly csapatszintű védekezés van.

      • BVick

        Peet, eskuszom tobbszor futottam neki az elso mondatodnak, es bar eleve gyanus volt hogy mit akarsz irni, amit a zaro ket szo meg is erositett, de azert muszaj megkerdeznem.. Pardon me? 🙂

        • Ehh, ezért utálok telefonról írni. 🙂 javítva.

      • Trollséne

        hát Cazorla sérülésével kb. az ő Ágyús pályafutása is véget ért, szóval tényleg mehet Isten hírével

      • jimboy

        ráadásul pepnél még koncepció is van ahova faszán be lehetne építeni Evanst. nálunk ezt nemigazán látom

  • white__widow

    ippen elég hardcore hétvégém volt, de jó h nem láttam ezt szart – wengerin :DDD

  • BVick

    Tegnap este ota nem olvastam hireket.
    Lemondott..?

  • Trollséne
    • BVick

      Bakker, amikor megjelent a kommented, hirtelen azt hittem nekem szol eggyel ezelotti kerdesemre 😀

      • Trollséne

        áh, azzal kapcsolatban annyi a fejlemény, hogy egy kicsit most megmikrózták a szezon végén lehet lemond + Arteta lesz az utód pletykákat 😀

        • ZERO_L

          Én meg ettöl dobom el a parókámat… adjuk Arteta kezébe a rebuildet, zseniális

          • titok84

            Nem látom reálisnak — sajnos. Pedig jó lenne. Előbb lesz belőle Pep-utód.

          • BVick

            ..mint?

          • titok84

            mint Wenger-utód.

          • BVick

            Mondjuk Pep hamarabb is vonul vissza 😀

          • ZERO_L

            Oda fancy név kell…

          • Trollséne

            sorold a neveket kiket látnál itt szívesen, szerintem még mindig jobb lenne, mint egy Moyes-féle bizonyított géniusz
            komolyabb xp-vel rendelkező managerek közül itt szvsz csak az Allegri/Tuchel/Jardim ülne, a többivel a MU-által kitaposott ösvényre lépnénk
            a német Tedesco-Nagelsmann vonal meg csak 1 minimális fokkal tapasztalatabb Artetánál

          • ZERO_L

            Jó hát nyilván millió és egy jelölt van aki él jobb lenne, de ahogy mondod ide tapasztalt edzö kell
            Arteta coaching karrierjét sem kéne tönkretenni mert balfaszok vagyunk, tanuljon szépen Pep mögött, implementálja bele a saját stílusába aztan ha megtanult mindent (és mondjuk bizonyit egy spanyol középcsapatban) jöjjön , de könyörgöm még egy szaros ifi csapatot sem igazgatott mire számítunk hogy majd a PL-ben managerként egy lyukakkal teli kerettel majd megbirkozik???

            Legnagyobb félelmem hogy egy Howe vagy BR féle mar elsö ránézésre total alkalmatlan embert fognak hozni

          • sANYNWA

            BR-t annyiban védeném, hogy ameddig a saját identitásától nem tért el, addig igen is volt benne potenciál, amit a Swnaseanál csinált vagy amit nálunk addig, amíg tényleg nem változtatott, az megsüvegelendő. Talán nagy falat volt neki elsőnek a Pool, de most a Celticnél szerzi a tapasztalatot, még ha akkora kihívásnak nem is nevezném a skót bajnokságot. Személy szerint én inkább ezen a vonalon mozognék a helyetekben. Viszont akkor már ott kellene lennie Wenger mellett annak, aki átveszi a stafétát, hogy ne egyből a mély vízbe legyen dobva.

          • changemynamekukac

            + Marcelino, Enriqe, Blanc akár. Bár én nem komálom a spanyol vonalat, utolsó meg MUs volt.

          • Trollséne

            hát spanyol vonalról érkezők is vagy-vagy: Pochettino fasza, Pellegrino siralom

          • Enrique hatalmas vicc, ha ő érkezne Wenger helyére, akkor inkább maradjon a Papa. Blancról is csak egy fokkal jobb a véleményem.

          • changemynamekukac

            DD kimaradt, meg is feledkeztem a szöv kapitányi oldalról.
            A vicc, nem vicc oldallal kapcsolatban, nekem nincs mélyreható véleményem ‘fotballszakmai’ szemmel nézve, mert egy fotelkommentelő vagy, így hagyatkozom rád.
            Én két dolgot számoltam bele. Következő edző pályafutása itt szinte biztos, hogy bukás lesz a papa után. Egyrészt a teher miatt, ami bár nem lesz kimondva, de ott lesz a levegőben türelem ide vagy oda. Másrészt mert mindent új alapokra kell helyezni a struktúra nagy részével, és még azt sem tudjuk Wenger mennyire vonul ki a politikából, mennyire szeretne még beledumálni majd a dolgokba a leváltás után.
            Éppen ezért két dolgot, kell hoznia a következő edzőbának. Elvinni a balhét, egy vállalható eredménysorral, és úgy hogy kiszórja a keretből tényleg a felesleges embereket. Illetve a saját országából, vagy legutóbbi állomáshelyéről hozzon tényleg minőségi embert, mint ahogy tette Koemann a legelső évében. Sven remélem jó munkát végez majd vele közösen, de az öreg szellemi örökségének eltüntetése, a játékosok mentális és taktikai felkészítése, vagy felhozása a megfelelő szintre, legalább elvisz fél vagy majdnem egy évet. Én ezt olyannak gondolnám, mint Hiddink a Chelseanél a José után (rosszabb esetben mint Moyes), csak itt az átmeneti időszak 1-2 év. Lehet érvelni amellett, hogy miért ne az új edzőbára bízzuk ezt a dolgot, akivel számolnánk hosszabb távon, de szerintem annyi mindent kell átalakítani, hogy ebbe az első kísérlet bele fog bukni. Akkor pedig nem egy topedzőt kellene elégetni ezen a poszton. Tuchel is hogyan megszívta Watzkevel, igaz a Dortmundnál más problémák vannak a szerkezetben.

          • Wenger saját elmondása szerint semmilyen szerepet nem vállalná a klubnál, ha már nem ő lenne az edző, és az utódlásba sem akar beleszólni szerencsére.

            Mislintat és Sanllehi érkezésével, valamint a többi háttérmunkás érkezésével azért már mekezdődött a strukturális átalakítás, szóval az új edzőnek nem szakadna minden a nyakába.

            Az elvárások meg már most olyan alacsonyan vannak, hogy a szurkolók megadnák a kellő türelmet. Lejjebb a bajnokságban már csak az anyagi helyzetünk miatt sem nagyon csúszhatunk, hacsak tényleg nem egy Enrique szerű alak ül le a padra.

          • Woolwich

            Egyébként miért van az, hogy szurkolói körökben amikor Wenger utódjáról van szó kb. mindig Tuchel az első számú jelölt?
            Én is bírtam a Dortmundot amíg ő irányította őket, de nem látom milyen eredmények alapján gondoljuk, hogy ő az a tapasztalt szakember, aki a jelenlegi káoszban rendet tudna tenni.
            Össz 1 német kupát sikerült nyernie, Bayernt a Bundásban nem nagyon veszélyeztette, nemzetközi kupákban egyszer Klopp, egyszer Jardim ejtette ki.
            + ott van a balhéja Mislintattal, az is érdekes volt azért.

          • Trollséne

            a csávónak van koncepciója, amit a pályán is meg tudott valósítani a játékosaival (ráadásul az a BVB, amit átvett Klopptól legalább annyira ki volt szipolyozva, mint a mi jelenlegi csapatunk) szerintem kár lenne a kevés kupa miatt beskatulyázni, ordít róla, hogy érti a szakmát és nem egy kókler
            az európai kieséseknél talán a Kloppo félét lehet felróni neki, viszont attól a Monacotól Pep is kiszopott, amihez jött még az a busz mellett robbantós affér is

            az meg ugye megint nem az ő kezére játszott, hogy a BVB leginkább a Porto/Benfica-féle nagy tételben adok-veszek policyre állt rá

          • ZERO_L

            Viszont benne is ott van a culé-dns mint Suarez-Coutinhoban…

            (jelenleg nobrainer lenne)

        • BVick

          Sosenemondle

        • fecc_4

          Látom még csak fel sem merül senkiben lehetséges utódként Dragan Stojkovic neve (nem is értem, miért :D) – Wenger pár éve megszellőztette, hogy a nagoyas időszakából a kedvenc spílere volt Stojkovic, és milyen tehetséges edző, őt el tudná képzelni az utódjaként is. Abszolút Wengerre vallana, ha nem egy elismert/ vagy egyáltalán ismert menedzsert segítene utódjaként az Arsenalhoz, hanem egy Stojkovic-féle random arcot. A fickó egyébként először Japánban, majd most Kínában tevékenykedik.

    • dunnohu

      Az ezzel csak a bibi, hogy 2 pontunkba került, plusz a Papusnak 3 out-os meccsbe és 40K font sterlingjébe, de ezeket persze senki nem adja/vonja vissza!

  • dunnohu

    @trollsenewenger:disqus: valaki megint misbehave-elt, hogy banolva lett? Tán a Papus fikázta le az őt out-oló kommenteket? 🙂

    • Trollséne

      nem, most nem volt banánozás, saját maga törölte a kommenteket

      • dunnohu

        Öncenzúra a legjobb! Elkezdem én is. 🙂

  • Frimpong

    No Bagoly is Coqot akarja

  • Woolwich

    Közben olvasom itt Coutinho nyilatkozatát a poolból való távozásáról:
    “I gave everything I could. Unfortunately they couldn’t win”
    Sanchez is copy pastelheti majd ezt az első Citys nyilatkozatába…

    • dunnohu

      Sancho Panza mintha nyert volna FA-kupát, nem?

      • Woolwich

        Jogos, csak nem pont a FA kupákért, meg a Community Shieldekért jött hozzánk anno.

        • changemynamekukac

          ha behúzza az öreg a Leszter szezonjában, amire valljuk be, tényleg lett volna esély, mert kripli szezon volt. Akkor most mindenki kussolna, simán firkantották volna alá a hosszabbítást. Nem jött össze. Ami a Poolnak StiviG elcsúszása volt, az Wengernek a Leszter szezon. Looser mentality. Ezt egy winning buzgómócsingnak kurva nehéz feldolgozni, hogy mindig van valaki akik elmegy a meccs, hiába ad ki ő mindent 110%on. Ideig óráig megy, aztán már ő is azt mondja, hogy hagyom inkább a fenébe, széllel szemben nem jó hugyozni.

          • Trollséne

            még a nyári nem volt minőségi upgrade duma is keményen visszanyalt abban a szezonban, ugye Giroudnak akkor volt a 15 mecces góltalansági szériája

          • changemynamekukac

            akkor is 50 milla körül adta volna Aulas Lazacot, ha akkor elhozzuk, problem solved, de ilyen sci-fi konteot nem hozok be. Az nagyon az ő sara volt, és most tényleg ő lenne az isten, meg a világlátó, mert igaz lenne a 2017ig bajnok leszek kiszólás. Az érme másik oldala, hogy még inkább megerősítést érezne, hogy ő még elit.

          • Trollséne

            jah, csak akkor lehet jobban tudtuk volna hozni az egyénileg kvalityibb playákat, akik jól elpalástolják a Papus hiányosságait
            de jogos amit írsz, ezen már kár rugózni

        • dunnohu

          Ironizálni próbáltam (még ha valóban így is van)! 🙂

    • titok84

      Sok igazság mellett szerintem van benne, ami nem igaz.
      — A Forrest miért ne állhatott volna föl erős összetételben? A CL-ből nem fognak kiesni, és fel sem jutnak. Mire tartalékolnának? Nekik ez volt az év meccse. Ha az EL-ben a következő körben az Atletit kapjuk, nem Nelson és Willock játszik majd — gondolom.
      — A védők félnének a büntetéstől, Wengertől? Holding többször komolyat hibázott, de nem küldték el, fontos meccseken kezdett. TV5 azért ment el, mert a backupja nyilvánvalóan jobb volt.
      — TO tényleg egyfajta állatorvosi ló, de szerintem nem azért, amit a fickó ír.
      Emellett persze több jó meglátás van a cikkben.

      • Az első pontot nem igazán értem, hogy miért lényeges. Tartalékosan álltak fel és kész, és még így is lejátszottak minket a pályáról.

        Wengernél folyamatosan rotálódnak az évek során a védők, mert egyszerűen szinte mindenkiről kiderül, hogy valamiért szar, és el kell adni. Egyedül Mertesacker és Koscielny tartott ki sokáig, de ezt ők is inkább egymásnak, illetve a kiemelkedő játékintelligenciájuknak köszönhetik. Ennek egyébként a legfrissebb állatorvosi lova Gabriel, akire most egy normálisan megszervezett védelemben rá sem lehet ismerni.

        Walcott pedig csak egy eset, de valóban úgy látjuk, hogy mondjuk Bellerin jelentősen jobb játékos lett azóta, hogy betört a kezdőbe? Vagy Iwobi sokkal jobb lett, mint az első fél évében a nagyoknál? Sőt, sokszor pont az ellenkezője igaz. Van akinek megvan a tehetsége, vagy a fizikai adottságai, hogy a hozott anyagából meg tudjon élni, de Wenger már jó ideje nem segített hozzá egyetlen fiatal játékost sem az igazán nagy fejlődéshez. És ezalatt nem azt kell érteni, hogy beteszi őket a csapatba.

        • titok84

          Amit Bellerin és Iwobi kapcsán írtál, az nagyon fontos. És tök igaz.

        • white__widow

          tökéletes

  • Woolwich

    Egy ilyen szett után amúgy nem szivatják szét a többiek edzésen?
    https://twitter.com/Richard_Holt69/status/950416169902723074

    • Sovy

      Kylo Ren?

    • Bill F Murray

      Wenger pár éve körbeküldött egy emailt a csapat tagjainak – bellerint kivéve – hogy ne cikizzék a haja és öltözködése miatt, nehogy elvágyódjon Barcelonába.

    • white__widow

      nagy lebowski

  • Frimpong

    Mai hírek: Csáncsi fél lábbal már a Cityben, Coq a Valenciában.

    • white__widow

      sikerült elkúrni henry után a legjobb/legeredményesebb playánkat – wenger knows. így sztem répaligás hely sem lesz, ami nem baj, csak az előrelépés és koncepcionális része min megkérdőjelezhető

      • titok84

        Most már el kellett adni. Tavaly (vagy még korábban) kellett volna hosszabbítani. Összességében nagy hiba, de — ha rendes pénzt kapunk érte — most már hülyeség lett volna tartóztatni.

        • white__widow

          nyilván el kellett, de hát azért megy el mert nincs arsenal project, vegetálás van

          • titok84

            Így van.

      • Frimpong

        Én kedvelem Coqot, de azért nem a legjobb 😉

        • white__widow

          lol, te kis humorzsák

      • Kolhicin

        Ráadásul jófejek lesznek, ha többet vágnak hozzánk, mint a megérdemelt összeg felét, így, hogy fél év van vissza a szerződéséből.
        Szépen mutatja a dolgok ívét az elmúlt pár évben, szerintem Sanchez dobbantása csak egy újabb szög lesz ebben a faszipántos koporsóban.

    • Woolwich

      Ezzel megint egy baj van. Továbbra is Lemar az első számú célpontunk a pótlására, de arról az oldalról nem nagyon hallani semmilyen progressről.
      Nyáron elvileg az utolsó pillanatban egy 100m euros ajánlatot küldtünk, de már szeptember végén is arról volt szó, hogy ha télen visszamegyünk érte, akkor jóval kisebb összegről lesz szó.
      Viszont így, hogy megint kapkodni kellene Lemarral a Monaco valószínűleg szépen le fog húzni minket.

      • changemynamekukac

        vagy elviszi a Pool, a Couért kapott pénzből, és problem solved. Mert Lemar Pool vonal viszont erős a médiában. Goretzka meg megy a BMbe. Well done.

        • Woolwich

          Igen, de elvileg Klopp még nem mondott le Goretzkaról, szóval addig kellene előrelépést elérni, amíg nem dől be az a deal és nem marad nekik is csak Lemar.
          Kár, hogy Raul csak Február 1-től áll munkába 🙁

  • fecc_4

    Ma 7 (!!) éve, hogy Henry csereként beállva gólt lőtt a Leeds Unitednek az FA kupában. Életem egyik legjobb sportélménye. Azok a képsorok örökre belém égtek. A Király bejön Walcott helyére, a közönség már akkor felhördül. Aztán pár perccel később Songtól kapja a labdát a tizenhatos baloldalán, és már amikor átveszi akkor tudod, hogy ebből gól lesz, mert Thierry Henry van ott, és csak ő tudja ÚGY bokából ellőni a kapus mellett, úgy, ahogy senki más a világon. Aztán mindenki megőrül – hálás vagyok amiért ezt a pillanatot megélhettem.

    https://www.youtube.com/watch?v=9_ao3pDS3xQ

    • BVick

      Soha nem fogom megbocsajtani Sumaknak hogy egy ilyen jelentektelen figura egy ilyen tortenelmi pillanatban szerephez jutott. Meg ha csak annyihoz is amennyihez.. 😀
      Egyszeruen meltatlan ra..

    • dunnohu

      És itt még Song-ról is azt gondolhattuk, hogy egy jó focista. Aztán a talent-jét aprópénzre váltotta. Grat neki!

      • fecc_4

        És valóban jó is volt. Ugyanabba a cipőbe lépett, mint Hleb. Itt kiemelkedőt nyújtott, kulcsjátékos volt mindkettő. Aztán a Barcába meg kiegészítőemberek (se!) lettek. Song távozása óta nem létezik az Arsenalnál középpályás védekezés. És bakker, még mindig csak 30 éves, simán lehetne még nálunk is a legmagasabb szinten, ehelyett az oroszoknál vegetál…

  • ZERO_L

    Amikor a fiatalok fejleszteset kritazaljuk tegyuk azert melle, hogy ez egy ket iranyu utca…
    https://twitter.com/skysportsnews/status/950665418456354817

    • Frimpong

      Drogparty fasza

      • white__widow

        fiatal még bassza meg, remélem kóláztak 😀

        • Frimpong

          Persze csak üvegeztek. Tököm az ilyen hülyékbe. Szarért nem ment vasárnap este.

      • ZERO_L

        Ez nem jelenti hogy hasznalta volna, mielott valaki ellezdene kombinalni

    • Woolwich
    • pataKi[ng]_49

      Gondolom ez is Wenger hibája, hogy nem nevelte meg őket eléggé

      • Nem, de én annyira tudom szeretni mikor valaki egy ilyen kirívó esetben találja meg az önigazolást. 🙂 Ettől sajnos még Wenger nem végzett jó munkát az elmúlt években a fiatal játékosokkal.

        • pataKi[ng]_49

          Szó sincs erről hidd el. Igen én maximálisan egyet is értek veled ezzel,én akkor sem azt mondtam,hogy nincs igazad, én azt próbáltam elmagyarázni neked,hogy mit láttam ezeken a játékosokon azon a meccsen. Amire te olyan stílusban reagáltál ami meglepett, ennyi az egész. Haragszok Wengerre, de ugyanúgy haragszok néhány játékosra is.

          • Egyébként sokak rögeszméjével ellentétben én nem haragszom Wengerre, sőt. Csak próbálom józanul értékelni, és sajnos rászolgált arra, hogy ez már legtöbbször – de nem kizáróan- negatívumot tartalmaz.

            Sokkal jobban haragszom azokra, akik úgy viselkednek mint a kisgyerekek, akik nem hajlandóak belátni, hogy már nem az ő apukájuk a legerősebb, mert megöregedett és lejárt az ideje.

          • pataKi[ng]_49

            Igen sajnos ebben a kontextusban Wenger az apuka,aki túlságosan szereti a gyerekét ahhoz,hogy elengedje a kezét, holott ezzel tehetne a legtöbbet érte.

            ps: köztünk meg remélem, hogy nincs harag vagy ellenszenv

          • Mr. Dhoan

            De van köztetek! *summons Trollséne*

          • Trollséne

            😈

        • ZERO_L

          amúgy ez az egész angol utánpótlással így van, nézzük meg Allit ő pl miben fejlődött vagy ott van Barkley és még lehetne sorolni

          persze találni kivételeket, Pepnél látni, hogy Sterlingből tényleg többet hoz ki (bold amint elmegy a kopi, azonnal tucatjátékos lesz), Kane-en lehet látni a fejlődést de ezek jelenleg inkább a szabályt erősítő kivételek

  • ZERO_L

    nekem azért hiányozni fog, az meg hogy egy éve hosszútávú szerződést kötő HG játékosért 10M fontot kapni egy kibaszott vicc
    https://twitter.com/TheGunnersHQ/status/950775286928433152

    • Kolhicin

      ennyire offisöl már?

      • ZERO_L

        Nem csak szembejött

        Amúgy azt aláírom hogy ebben a 3 vedös rendszerben ö total felesleges akar csak Teodoro de ha már eladjuk ne nevetséges 10M ért

        • Kolhicin

          Coqnak is a régi játszópajtások hiányoznak, egy jól szervező játékossal pivotban faszán tehermentesítenék egymást. Labdát szerez, továbbpasszolja. De neki leginkább 10-15 évvel korábban kellett volna születnie. Manapság egy többé-kevésbé egydimenziós játékosnak sajnos max a kapuban jut hely (ha Pepen múlik ott se).
          Egy nehéz ponton azért átsegítette a csapatot, mikor visszakerült (Charlton vagy Freiburg, most nem is tudom), de ebben lehet nem volt több. Pedig én imádom az emberevő labdaszerzőket, Coquelin meg ráadásul a kedvenc csapatomban csúszott rá két méterről vetődve az emberekre.
          Remélem egy gól azért összejön neki mielőtt dobbant.

          • ZERO_L

            Hat nem tudom, Kante sem ad tul sokat a tamadashoz, egy baromi jo labdaszerzo es megis mindenki idaig meg vissza van tole

          • titok84

            Szerintem Kante eggyel magasabb szinten tolja azt, ami Coq.
            Másrészt ő 42 meccsen 2 gólt lőtt a Dinamóban, Coq 104-en kettővel kevesebbet nálunk…

          • ZERO_L

            Most komolyan rugott golokra akarjuk levetiteni egy kp tamadojatekban hozzadott erteket??? Komolyan???

          • ZERO_L

            https://uploads.disquscdn.com/images/9eeba1c9037a7865843d87713b2b6b66c7086cd1685433e0c5e7ef018af9ba21.jpg

            azt nem vitatom, hogy jobb játékos, de előre fele messze nem annyival jobb, más kérdés hogy ő normális rendszerben játszik

          • Frimpong

            Ez szerintem bazi nagy tévedés

    • pataKi[ng]_49

      nem tudom, amekkorát robbant mikor azt hiszem kölcsönből visszahozva bedobták a mély vízbe, azt hiszem többet várt tőle mindenki mint ami lett belőle.. és valljuk be, egy szörnyen egydimenziós játékosról beszélünk

      • ZERO_L

        Csak pont ez az egy dimenzio baromira hianyzik ebbol a csapatbol

        • Attila Balla

          Nem tetszik és nem is értem. 4-2-3-1-be, főleg ha olyan csapat ellen vagyunk, ahol elsősorban nekünk kell labdát szerezni, szerintem hiányozni fog. Squad playerek kellenek, ő pedig annak tökéletes volt. Persze lehet, csak nyilvánosan nem panaszkodott a kevés játékidő miatt. Még sok év is lett volna benne, és ahogy írtad, HG is. Annak sincs jó üzenete, hogy egy évvel a hosszabbítás utána eladjuk. A 10 M font meg remélhetőleg egy vicc, bár Szczęsny és Gabriel transzferek tükrében valszeg tényleg az, csak nevetni nem fogunk rajta.

          A fizetési sapkával nem tudod, hogy állunk esetleg? Lehet, a 100k/hét luxus egy olyan játékosnál, aki jelenleg még csereként se használható. Bár ez nyilván naiv elképzelés, hogy egy érkező, nagy fizetési igényű klasszisnak csinálunk helyet.

          • ZERO_L

            ha ennyire paráznánk a fizetési sapka miatt akkor aszem TO-t paterolnánk ki első körben 😀
            akár még ez is összejöhet
            *fingers crossed*

            (kicsit túl van lihegve ez a fizetési sapka, Sancheznek heti based 430k-ról pletykálnak)

      • Auréliano Buendia ezredes

        Szerintem eleve gáz, hogy egy ilyen szerény képességű srác ennyi meccset játszhatott nálunk. Egy percig se fog hiányozni.

        • pataKi[ng]_49

          Majd fogunk mi még sírni ha Özil megy.. addig tartogassuk a könnyeinket 😀

  • Gordon Cole

    Ancelotti neve megint elokerult mint lehetseges utod, lepodjunk meg. Nem hiszem, hogy a rebuild-re alkalmas lenne, persze a jelenlegi nihilnel egy fokkal jobb.

    https://twitter.com/standardsport/status/951055533599023105

    • Én sem örülnék neki különösebben. Maximum átmeneti megoldásnak lenne jó.

    • ZERO_L

      Bayernel ugyan ezt a szar hozta, szoval szerintem pont semmivel nem lennénk elörebb

    • Woolwich

      Az egész találgatás arra épül, hogy HA Wenger lépne nyáron…

    • Regeth

      Pletyka szinten dobálóznak Arteta meg Allegri nevével is.

  • Regeth
  • Frimpong
    • ZERO_L

      Egy fokkal türhetöbb (nem vicc kategorai) de meg igy is baromi olcso ha az elszallt piaci arakat nezzuk

    • les 400 coups

      én kurvára sajnálom, bármilyen patetikus is, ő tényleg azon kevés játékosok egyike volt, akiben arsenal szív dobog(ott)
      lehet,h a 3védősbe nincs helye, de nem fogunk mindig 3 védővel játszani.
      abban sem hiszek,h csak cazorlaval együtt működik, azé összeségében elég jó skillekkel rendelkezik
      mivel nemrég hosszútvra írt alá, szerintem itt vmi személyes ellentétek lesznek

      #elherdálásinkábbaztaszerelnenytraktukvolnaki

  • Sovy

    Olvasott valaki valami hihető forrást ÉRKEZŐ játékosról? Lemar gyenge pletyiről hallottam, de igazi vérfrissítés nem ártana több helyre is, és remélem nem csak akkor kezdünk el gondolkodni, ha már Csáncsit elvitték…

    • Trollséne

      Jonnyfiú lesz a cement a hígfos védelmünkben (vagy az új Silvestre)

  • Gordon Cole

    Eleg jol allunk belso vedokkel, Mavropanos bekerult a mai keretbe. Ha esetleg jatszana is, akkor nem mehet mar kolcsonbe.

    https://twitter.com/jeorgebird/status/951123228096909312

  • BVick

    Tekintve hogy lassan annyi pontot elhullajtottunk a PLben hogy elerkeztunk arra a pontra amikor szamunkra ott mar minden meccs BL- (oooh pardon, EL-)donto, izgatottan varom hogy rotacio, serulesek, eligazolasok, formavesztesek, FA-kupa tanulsagok, oda-visszavagos rendszer es a hetvegen kovetkezo bajnoki meccs fenyeben milyen kezdo kerul fel ma a palyara. No meg hogy a vendeglatok hogy allbak majd hozza ehhez a meccshez.

    Elkepzelesem sincs.

  • Trollséne

    vanúj
    nem mondanám, hogy túlkaptam a dolgokat 😀

    http://knows.hu/gl-hf-chelsea-arsenal/